niedziela, 2 listopada 2014

Weekend !

Witam Serdecznie !
Dzisiaj napisze o minionym piątku i sobocie.
A więc ? 
31.10.2014
W piątek było Halloween . Jest to 'święto' , które budzi wiele kontrowersji. Ja traktuje je jedynie jako zabawę . O 18 zrobiłam sobie 'makijaż'.


Chciałam , żeby dziura wyszła realistycznie , ale nie udało się .
Wzorowałam się na Red Lipstick Monster , której filmik zamieszczam niżej.
Pomalowałam się, lecz nie chodziłam po domach. Straszyłam jedynie osoby , które przyszły nastraszyć mnie. Cóż za paradoks?
I tak minął mi wieczór . Później oglądałam horrory z bratem .

01.11.2014
Wstałam bardzo wcześnie , żeby móc naszykować się na odwiedzenie grobów zmarłej rodziny. Zajęło to ok 5 godzin . O 15 wróciłam do domu , w którym byli już goście. Porozkładałam z mamą jedzenie na stół, zrobiłam kawę , herbatę . Spędziłam czas z rodziną , której dawno nie widziałam . 
Nagle przyszedł mi sms od przyjaciółki . Spytała się czy przyjdę do niej . Zgodziłam się . Po 10 minutach byłam już u Niej. Oglądałyśmy telewizję , jadłyśmy , robiłyśmy zdjęcia .. 
Kiedy wróciłam oglądałam jeszcze telewizję , wykąpałam się i poszłam spać.


PAMIĘTAJMY , ABY POMODLIĆ SIĘ ZA ZMARŁYCH , ODWIEDZIĆ ICH GROBY .

Do zobaczenia niedługo !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję, że poświęciłe(a)ś czas na przeczytanie tego posta ! ♥