czwartek, 30 października 2014

My Birthday !

"O ja ! Dzisiaj moje urodziny"
            To moje pierwsze słowa wypowiedziane wczoraj. Ten dzień już od dawna zapowiadał się bardzo dobrze . Zero kartkówek , sprawdzianów , pytań ! Najpierw życzenia złożyli mi najbliżsi . 
Później na przystanku , wchodząc do szkoły znajomi obsypywali mnie nimi.
           Lekcje , jak to na lekcje .. trzeba było iść. Po 15 miałam autobus do domu. 
Kiedy wróciłam jadłam obiad , weszłam na facebooka , patrze a na tablicy życzenia o treści "Sto lat! " , "Wszystkiego Najlepszego" . Dwa słowa , których napisanie zajmuję kilka sekund , a w sercu zrobiło się cieplutko. Koleżanki dodawały zdjęcia ze mną (najczęściej na , których brzydko wyszłam). 
Zaprosiłam przyjaciółkę na babeczki , które robiłyśmy razem. Były to pierwsze jakie robiłam , więc nie wyszły jakoś mistrzowsko , ale były dobre i bardzo, bardzo sycące. Następnie słuchałyśmy muzyki , tańczyłyśmy. Był to po prostu wieczorek przyjacielski. Później poszłyśmy na spacerek i długo rozmawiałyśmy o życiu , duchach .. 
           Po 20 wróciłam do domu , obejrzałam film "Olimp w ogniu" (POLECAM!!!) , zjadłam kolację i poszłam spać .

Urodziny miałam wczoraj i ten post w tedy miałam zamieścić , ale nie miałam czasu , dlatego dodaje dzisiaj .
I właśnie teraz moja idolka skometowała mi posta *-*

A niżej malutka ja:





1 komentarz:

♥ Dziękuję, że poświęciłe(a)ś czas na przeczytanie tego posta ! ♥