sobota, 15 listopada 2014

ULUBIEŃCY MIESIĄCA / ANTY-ULUBIENIEC - LISTOPAD

 Witam ponownie !

Dzisiaj zacznę serię pt. : "Ulubieńcy miesiąca/Anty ulubieniec".
W ulubieńcach wymienię moją ulubioną piątkę w każdym miesiącu. Będą w niej m.in.: kosmetyki , aplikacje , jedzenie , przedmioty. Załączę do nich oczywiście zdjęcia . Na końcu podam również anty-ulubieńca , czyli coś co mi się nie podoba .

A więc ? Zaczynamy !

1. Pierwszym ulubieńcem będą perełki do kawiorowego manicure. Kupiłam je w avonie za ok. 15 zł . 
Jest to "Pink Confetti" - jeden  z dwóch mieszanek , które oferuje ta firma. Dostać możecie je tutaj lub zamówić u jednej z konsultantek. Bardzo ładnie prezentuję się na paznokciach. Zrobienie takiego manicure (na jednym palcu) zajmuję ok.2 minut. 





2. Będzie to balsam do ust norweskiej Formuły - NEUTROGENA Lèvres Lippen . Chroni suche i spierzchnięte usta przed promieniowaniem UVA i UVB oraz przed ekstremalnymi warunkiami (zimno , wiatr , suche powietrze). Można stosować go tak często jak to konieczne. Dostałam go w promocji w drogerii Rossman. Myślę , że kosztuję poniżej 10 zł.



3. Jest to szampon do włosów przetłuszczająch się NIVEA Fresh Energy. Odświeżająca formuła z ekstraktem z melisy cytrynowej oczyszcza i pielęgnuję włosy, nadając przy tym piękny zapach. Zawiera również płynną keratynę. W rossmanie kosztuję 13 zł. Kupić możecie go tutaj.



4. Przedostatni ulubieńcem jest RSP, płyta mojej idolki - Saszan. Jest to 20-letnia dziewczyna , która swoją karierę zaczęła w internecie. Dodawała swoje covery na Youtube i tak zdobyła popularność . Tutaj możecie zobaczyć jej profil i posłuchać piosenek , a płytę możecie kupić :
 Była podpisana przez Nią we Wrocławskiej Renomie 21.09.br



5. Ostatnim ulubieńcem będą Świąteczne reklamy. A według mnie najlepszą i najbardziej znaną jest świąteczna reklama Coli. Ja uwielbiam święta - ten klimat , zapachy jedzenia , prezenty , kolędowanie , chodzenie na pasterkę . Mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Gdy widzę już te spoty , aż chce mi się je oglądać.Tutaj możecie zobacyć spot na 2014 r.


A teraz czas na Anty-Ulubieńca:

A jest nim przeklinanie. Naprawdę nie lubię jak ktoś używa wulgarnych zwrotów. Jest to niekulturalne. Używanie wulgaryzmów uważane jest za przejaw wywyższania się i świadczy o bardzo niskiej kulturze osobistej.


Ja już kończę i zachęcam do przeczytania moich innych postów! 
                            Do zobaczenia!

14 komentarzy:

  1. Super post !
    Też nie lubię przeklinania.
    Ale niestety sama często to robię.
    Moim zdaniem na świąteczne reklamy jest za wcześnie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię reklamy świąteczne, ale też te dekoracje i atmosferę :) chociaż jak na razie jest na to za wcześnie dopiero 16 listopad.

    również obserwuje
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten balsam do ust :) ale najbardziej podoba mi się kursor na twoim blogu, bawiłam się nim kilka dobrych minut :D http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , możesz zrobić takie same na profilki.pl

      Usuń
  4. hej cudny blog! równiez obserwuję :)
    bardzo fajni ulubieńcy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog:3 Obserwuję,liczę na to samo.:)
    http://lillyyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale podałaś link do mojego bloga xD

      Usuń
  6. fajni ulubience ^^
    http://asiaa-asia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie tutaj u Ciebie :) będę zaglądać często święta idą wielkimi krokami :) Nie miałam jeszcze tych kosmetyków. Obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Neutrogena jest super! Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję, że poświęciłe(a)ś czas na przeczytanie tego posta ! ♥